Kryper ur mitt ide och klär av mig öronen!

Efter tio (!) timmar sömn borde jag vara fit for F. Men dessvärre känns tillståndet ungefär likadant som för igår. Seg, sliten med en släng av småsur. Ser inte fram emot en dag framför datorn. Att sitta still hela dagen och pilla på en plastmus är inte drömmen för denna rastlösa själ. Förhoppningsvis kommer jobbet variera sig mer framöver. Annars behöver jag nog inhandla ett ton böcker om kontorsöverlevnad! 
 
Funderade en stund på om jag skulle ta på mig min hood med öron på luvan. Men då jag har styrelsemöte väljer jag med sorg i hjärtat att dra på mig något mer representativt. Fatta tråkigheten att vara topppolitiker. Fancykläder varje dag. Aldrig mjukisrevolt och aldrig öron på kläderna! Nej tack!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0