The Jew

Snart slut på denna måndag. MÅNDAG. 
Är i desperat behov av en helg....korrigering. Desperat behov utav en ledig skrotdag. 
 
 
Då ska det läggas pärlplattor till fingrarna blöder och hjärtans understimulans kräver arbetsveckans intåg. Jag ska tråka ut mig själv med mina cravings. Allt jag idag suktar efter kommer leda till ett välkommande till vardagsliv med tillhörande jobb. Det är mitt bästa tips för att överleva vardagen. Att missbruka, överanvända och aldrig-någonsin-ge-efter under lediga dagar. Nöta in de roliga aktivitererna tills de helt enkelt inte är roliga längre. 
 
 
Tur för mig att minnet är kort. En utnötning senare och jag kommer på mig själv att återigen sukta efter samma aktivitet. Måste vara juden i mig. Leva efter reglerna, oavsett utfall. 
 
 
Kanske nästa projekt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0