Spoiler

Jag som sagt sluta på mitt nuvarande arbete. Skulle kunna skriva en novell (maybe I will) om stället. Some do magic, some do harrm - helt enkelt!
 
Under gårdagen stötte jag på en kär kollega från en annan enhet. Från ingenstans frågade hon om jag skulle komma på fredagsfikat nästa vecka. Blicken vägrade att möta min. Väl på plats framför datorn upptäcker jag 15 nya mail. Alla med samma re:meddelande. Alla med samma innehåll: Min hemliga avskedsfika.
 
Stackarn har då försökt att samla alla för en avtackning. Det spekuleras i vilken fika jag tycker bäst om, vad de ska samla ihop pengar till och hur stolt upphovshavaren kände sig över att så försiktigt lyckats lista ut att jag kommer på just det fikat. Superlativen halgar, jag framställs som en hjälte.
 
Bara ett problem då, alla tycks ha undgått att även min mailaddress ligger i listan! Jag undrar hur länge det kommer att dröja innan något smartass kommer på det!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
karita

Näää men vad gulligt! Och så jävla roligt att dom har dig på listan! haha! Om dom kommer på det så får du uppdatera när och hur roligt det blev på en skala :P

2012-10-05 @ 17:20:26
URL: http://knasrita.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0